Nadgorliwy poldek?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 14 Maj 2010, 16:43:57 CEST

On Fri, May 14, 2010 at 16:14:36 +0200, Jacek Osiecki wrote:

> ... i tak dalej? Oczywiście sprawdzanie by było tylko na podstawie symboli,
> rpm nie miałby fizycznie sprawdzać czy /usr/share ma root.root i 755 -
> chodzi tylko o pilnowanie porządku przez rpm.
>
> Przecież to by ładnie załatwiło kwestię porządku w katalogach...

Tak tak, dodajmy jeszcze zależności od md5 bibliotek, tak żeby po
przebudowaniu trzeba było przeinstalować wszystko. Patrzę w kalendarz i
wydaje mi się, że niektórzy mają go nastawionego na 1 kwietnia, albo
bardzo źle się czują.

Po raz ostatni napiszę: katalog - jeśli bezpański, jest zbędny razem z
zawartością, w związku z czym nie ma żadnego znaczenia jakie ma
uprawnienia. Jedynym argumentem byłoby utrzymanie porządku, ale akurat
ta funkcja NIE działa.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>