FolderView

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 18 Maj 2010, 18:54:54 CEST

On Tue, May 18, 2010 at 06:43:49PM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Na Titanium nie potwierdzam tego. Działa.
Hmmm... to może być w takim razie coś u mnie w systemie.
Jeszcze jedna prośba, możecie sprawdzić yakuake (nie -split)?
U mnie wywala błąd:

"""
[beorn w rei libcanabis]$ yakuake
Connecting to deprecated signal QDBusConnectionInterface::serviceOwnerChanged(QString,QString,QString)
yakuake(24071) findLibraryInternal: plugins should not have a 'lib' prefix: "libkonsolepart.so"
"""

no i oczywiście nie działa. Okno się rozwija, ale w środku:

"""
Yakuake nie może wczytać komponentu Konsole.
Wymagana jest instalacja Konsole, aby móc używać Yakuake.
"""

Oczywiście konsole jest zainstalowany i normalnie w nim pracuję.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn