czy NetworkManager musi startować tak późno?

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Śro, 19 Maj 2010, 08:50:08 CEST

On Wed, May 19, 2010 at 12:14:27AM +0200, Pawel Kwiatkowski wrote:
> NM startuje stosunkowo późno:
>
>   /etc/rc.d/rc5.d/S99NetworkManager
>
> a w zasadzie powinien startować na tyle wcześnie by usługi mogły po
> ludzku powstawać. Choćby ntpdate nie ma szans się zsynchronizować. IMHO
> powinno stosunkowo wcześnie wstawać (podobnie jak 'network') tyle że po
> dbusie. Powiedzmy prio mógłby być pomiędzy 23-30.

Albo po prostu upstartem startować ('start on started messagebus') –
wtedy odpada głupi problem ustawiania tych numerków. Oczywiście u nas
wciąż to 'experimental', ale NetworkManager to pewnie na desktopie,
gdzie upstartowy boot może się sprawdzać.

A swoją drogą, to czy ten 'NetworkManager' nie duplikuje 'network',
przynajmniej częściowo? Nie wiem, bo nie używam.

Pozdrowienia,
        Jacek