[th] Ostatni update i menu w XFCE

Jan Rękorajski baggins w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 19 Maj 2010, 13:08:00 CEST

On Wed, 19 May 2010, Pepe wrote:

> Nawet restartowałem cały system. Problem występuje u mnie na dwóch
> komputerach, ich konfiguracja jest identyczna.
>
> W ~/.xsession-errors nic nie ma bo go nie ma ;-) Używam slim'a i
> taki plik nie jest tworzony. W logu slim'a jest tylko to:

[...]

Nic tu odnośnie menu nie widzę (a jak wygląda taki błąd to wiem :/).
Jedyne co tu wygląda nieciekawie to:

> (xfce4-power-manager:4114): Gdk-CRITICAL **: gdk_window_thaw_toplevel_updates_libgtk_only: assertion `private->update_and_descendants_freeze_count > 0' failed

[...]
Ale to nie powinno wpływać na działanie menu.

Nie umiem Ci pomóc, bo nie jestem w stanie powtórzyć błędu.
Zainstalowałem świeży system xfce4+slim i wszystko mi działa jak trzeba.

Spróbuj ustawić xterm jako sesję i z niego uruchomić
xfce4-sessionm, może wtedy powie/da się zobaczyć coś więcej.