Th i ciekawe kopiowanie myszą

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Sob, 22 Maj 2010, 15:58:19 CEST

On Sat, May 22, 2010 at 02:04:10PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Sprawdzałeś w xtermie?

Albo na normalnej linuksowej konsoli tekstowej… Mnie najbardziej
odpowiada zachowanie tej konsoli (spacje do końca linii są ignorowane –
nie ważne co aplikacja wysłała na ekran, ważne co tam widać), niestety
pod Xami teraz chyba tylko Xterm tak umie. KDE co prawda nie używam, ale
wszystkie terminale oparte o VTE (gnome-terminal, czy Terminal) uparcie
kopiują spacje z wielu aplikacji (zależy w jaki sposób aplikacja wysyła
tekst na terminal).

Pozdrowienia,
        Jacek