Platforma sprzętowa w PLD

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 25 Maj 2010, 08:47:37 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 24.05.2010 22:32, od Przemyslaw Iskra:
> Czy jeśli zbudujesz tę paczkę na pld @ i386-efi to nie będzie działać,
> lub będzie działać inaczej ?
> target oznacza _na co_ te cross-toolsy potrafią kompilować, czyli
> avr32-pld-linux by sugerowało że zbudowane przez niego binarki będą
> działały tylko pod pld-linux zainstalowanym na avr32. Prawdopodobnie
> chcesz samo avr32 jeśli to jest wystarczająco uniwersalne. Ewentualnie
> dodać informacje o abi jeśli jest parę obowiązujących (nie sądzę,
> embedded abi jest pewnie jedynym).
Nie chodzi mi o target jedynie. Po prostu nie chcę się z autotools
kopać, tylko ustawić te narzędzia, tak jak być powinno. Z tego co
widzę to prawidłowa odpowiedź brzmi "%{_build_platform}" i opcja dla
./configure (...) --build=%{_build_platform}
Poprawiony i zaktualizowany diffspec w innym wątku zapodam.
> P.S. Zatrudnij świstaka żeby Ci zawijał.
Wiadomo, profesjonalista... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski