packages: PLDSetupAssistant/PLDSetupAssistant.spec - BR: QtSvg-devel

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 25 Maj 2010, 22:57:15 CEST

On Tuesday 25 of May 2010, Bartosz Świątek wrote:

> Nie zgodzę się. Ten BR jest już wymagany pośrednio via
> kde4-kdelibs-devel - nie potrzeba więc go dopisywać do BR.

To się nie zgadzaj z komendą ./builder a nie ze mną:

Linking CXX executable pldsetupassistant
/usr/bin/ld: cannot find -lQt4::QtSvg
collect2: ld returned 1 exit status

;-)
Nie dodał bym gdyby się budowało. Chciałem zobaczyć co to za spec, wiec
usiłowałem zbudować.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}