packages: PLDSetupAssistant/PLDSetupAssistant.spec - BR: QtSvg-devel

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 25 Maj 2010, 23:06:34 CEST

On Tuesday 25 of May 2010, Bartosz Świątek wrote:

> No fajnie, ale jak nie masz najnowszego kde4-kdelibs-devel to dlaczego
> zwalasz wine na builder?

Skoro paczka pozwalała się budować z BR takimi jakie mam, to nie szukałem
problemu w wersji KDE.
Budowałem w wersji 4.4.3-3 kde.

Skoro jest wymagana nowsza wersja niż ta którą mam, to przydało by się ją w
BR: uwzględnić. Mi się zbudowało na 4.4.3-3 z QtSvg-devel i działa :D

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}