Plymouth

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 26 Maj 2010, 01:34:01 CEST

W dniu 26 maja 2010 00:49 użytkownik Wieslaw Kierbedz
<w.kier w farba.eu.org> napisał:
> W dniu 26.05.2010 00:43, Bartosz Świątek anonsuje::

> W stronę Plymouth?
> To baza łodzi podwodnych chyba jest.
> Czym się w tę stronę wybierasz?
> W miarę czasu mogę zbetateścić.

Nie, plymouth to taki nowoczesny bootsplash używany m.in. przez Fedorę i Ubuntu.

A z tego co ja widzę to zadań jest parę:

1. Rozgryźć jak to w ogóle działa
2. Zintegrować do rc-scripts
3. Zintegrować do initrd

Jak się już 1. będzie wiedzieć, to reszta nie jest już taka trudna.

Pozdrawiam,