Plymouth

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 26 Maj 2010, 09:07:01 CEST

2010/5/26 Wieslaw Kierbedz <w.kier w farba.eu.org>:
> W dniu 26.05.2010 00:43, Bartosz Świątek anonsuje::

> W stronę Plymouth?
> To baza łodzi podwodnych chyba jest.
> Czym się w tę stronę wybierasz?
> W miarę czasu mogę zbetateścić.

W CVS jest spec, kiedyś nawet działał (2008/2009), ale poprzez ręczne
hakowanie initrd (geninitrd był wtedy jednym wielkim monolitem i
integracja obsługi kolejnego bootsplasha była ostatnią rzeczą, na
którą miałem ochotę).

Używa KMS, ale możliwy jest fallback na tryb tekstowy, który to kłóci
się z naszymi graficznymi skryptami rc, bo oba stosują obficie
sekwencje sterujące terminalem.

--
Patryk Zawadzki