[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.45

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Śro, 26 Maj 2010, 20:17:57 CEST

On Wednesday May 26 2010 19:52:16 Paweł Zuzelski wrote:

> Ludzkość jest Ci wdzięczna.
> Nie mam pojęcia do co to, ale się buduje, więc commitnąłem/posłałem.

Kolejny klon db, tyle, że wymiatający wydajnością i funkcjonalnością większość
pozostałych. Szkoda, że tak mało popularny.

> Jedno pytanko, co z tym:
> warning: Installed (but unpackaged) file(s) found:
>    /usr/lib/tcawmgr.cgi
> ?

Nie jest pakietowane od bardzo dawna, z tego, co zauważyłem. Zastanawiałem się
co z tym zrobić, ale nie mam pomysłu.

> To do czegoś przydatne? Jeśli tak, to wartoby zrobić do tego
> podpakiet instalujący webapp.

Praktyczna użyteczność tej binarki jest żadna, a pakietowanie jej zupełnie
niecelowe. Już prędzej jej źródła można wrzucić do /usr/src/examples, czy coś
w tym stylu. Albo po prostu ją wywalać, co pewnie powinienem był zrobić przy
okazji upa.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl