[SPEC, RFC] tokyotyrant.spec, rcskrypt dla wielu instancji

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 28 Maj 2010, 10:52:38 CEST

On Thu, May 27, 2010 at 17:45:55 +0200, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz wrote:

> przygotowałem speca dla Tokyo Tyrant, interfejsu sieciowego bazy Tokyo

Dzięki - wrzuciłem. Jedyne pytanie mam do innych: cvs add tokyotyrant;
cd tokyotyrant; cvs add tokyotyrant* - czemu on dodał jeszcze katalog
tokyotyrant/CVS? Podobnie widzę w tokyocabinet. tomcat, ale już w toliet
czy tomboy nie ma. Taki nowy feature nowego layoutu?

> TT jest specyficzną usługą, która nie ma żadych plików konfiguracyjnych ani
> katalogu roboczego i przyjmuje całą konfigurację w argumentach podczas
> uruchamiania. Na dodatek jedna instancja obsługuje dokładnie jedną tabelę

No i dziwiłeś się, że mało popularne... Jak rozumiem w normalnych
(powiedzmy hostowanych) warunkach klient musi mieć shella, żeby to sobie
odpalić i samemu dbać o to, żeby chodziło. Nie wiem z czego to wynika,
ale wygląda na sporą niedoróbkę - a przecież jest podobna usługa: cron.

> W praktyce to działa dobrze od ładnych paru miesięcy, jest wygodne i z
> pewnością znacznie łatwiejsze w zarządzaniu, niż gdyby konfiguracja miała być

No to jeśli nikt nie będzie zgłaszal uwag, to przypomnij się za parę dni
o rel. 1 i STBR.

Dzięki.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>