makro %_smp_mflags -j4

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Sob, 29 Maj 2010, 22:19:07 CEST

On Sat, May 29, 2010 at 10:04:49PM +0200, Arkadiusz Chomicki wrote:
> witam
>
> czy mogę prosić któregoś z developerów o sprawdzenie opcji -j na pakiecie
> varkon. U mnie jest problem taki, że paczka ta kompiluj się prawidłowo tylko
> wtedy gdy podam -j1 każda większa wartość prowadzi do błędu kompilacji i to za
> każdym razem w innym miejscu.
>
> a może związane jest to z czymś innym?

Tak to jest jak ktoś się bierze za posanie Makefile mimo że nie bardzo
ma o tym pojęcie. Wyglądają one strasznie więc niebardzo jest sens się
bawić w naprawianie, po prostu -j1 dodaj.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org