swapoff w rc-scripts

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 3 Lis 2010, 15:16:42 CET

On Wed, Oct 27, 2010 at 09:49:04AM +0200, Lukasz Michalski wrote:
> wingide + chrome z developer tools + kdevelop i 4GB ram zajmuje się po 3
> dniach developowania. Swap się przydaje. Natomiast zająć na desktopie
> więcej niż 2 rdzenie - to jest dla mnie sztuka :-)
Hum? Napewno coś Ci tam nie cieknie?
WingIDE4 + KDevelop4 + Iceweasel z toną zakładek + KDE4 + pomniejsze śmieci
(kompilacje, testowanie cieknącego kodu, terminale, amaroki, sroki oraz
dupoki) i zajętość RAMu nie wchodzi nawet na 2GB (64bit).

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn