kernel - zmiana przyrostka w nazwie paczki

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Czw, 4 Lis 2010, 17:06:52 CET

On Thu, Nov 04, 2010 at 03:28:59PM +0100, Krzysztof Goliński wrote:
> Witam,
>
> Czy można w jakiś cywilizowany sposób zmusić builder do zmiany
> przyrostka w nazwie jądra?
> Chodzi mi o  nazwę nogrsecuritypae w 2.6.31.6_nogrsecuritypae-1
>
> Chciałbym mieć możliwość podania własnej "podnazwy".
> Zbudowałem kernel-nogrsecuritypae-2.6.35.8 i prawdopodobnie gryzą mi
> się symlinki - to powoduje, że nie mogę zainstalować nowego jądra obok
> starego.

$ cd ~/rpm/packages
$ echo 'SOUND_OSS=n' > kernel/kernel-mojanazwa.config
$ ./builder -bb kernel --alt_kernel mojanazwa [resztaopcji]

oczywiście do kernel-mojanazwa.config możesz dać co tam chcesz.
Ja mam:

[sparky w quad packages]$ cat kernel/kernel-quad.config
DRM=n
MK8=y
GENERIC_CPU=n
SOUND_OSS=n
[sparky w quad packages]$ cat kernel/kernel-atlek.config
SMP=n
DRM=n
MK8=y
GENERIC_CPU=n
SOUND_OSS=n

UWAGA: to nie rozbije kernela na podpaczki, wszystko wyląduje do
głównej, więc w configu musisz wyłączyć co tam nie chcesz (sound, drm).

--
 ____    sparky  --  Przemyslaw  ................ LANG...Pl,Ca,Es,En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra   : WWW...http://ppcrcd.pld-linux.org/