kernel - zmiana przyrostka w nazwie paczki

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Czw, 4 Lis 2010, 18:30:49 CET

> Nie sądzę by to był zwis. geninitrd używa sync przy ładowaniu modułów scsi -
> to będzie czekało, aż sprawdzi czy są wszystkie możliwe dyski scsi etc.

Może jakaś mała podpowiedź, jak się pozbyć tego "brutal forcea"?
Wielkim miłośnikiem kompilacji jądra nie jestem, robię to od wielkiego
dzwonu - raz na pół roku/rok. Babrzę się w tym tylko dla pae i
sterowników nvidii.
Wygenerowałem initrd dla nowego jądra, ale nic nie pomogło. Na starym
kernelu jest szybko:
[    1.835565] sd 1:0:0:0: [sda] Attached SCSI disk
[    1.886678] kjournald starting.  Commit interval 5 seconds

Zupełnie poza wątkiem:
Znikła dokumentacja z głównej strony http://pl.docs.pld-linux.org.  W
Inglisz też nie ma.

Pozdrawiam,