Sugestia co do logrotate

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 7 Lis 2010, 14:37:52 CET

Witam,

Ostatnio zaczęły mnie wkurzać sporadycznie trafiające się maile typu
"logrotate exited abnormally". Żeby cokolwiek zbadać, trzeba by uruchomić
ręcznie logrotate - co jest delikatnie mówiąc niezbyt "nieinwazyjne".

Zobaczyłem, że aktualnie w /etc/cron.daily/logrotate jest:

/usr/sbin/logrotate $ARG /etc/logrotate.conf >/dev/null 2>&1

Na innym serwerze mam logrotate-3.7.8-2 i tam nie ma jeszcze tego
przekierowania do /dev/null.
Rozumiem, że kogoś mogły irytować maile od crona, ale może w takim razie
by nie wyrzucać w błoto logów jeśli są istotne?
Coś w ten deseń:

10c10,11
< /usr/sbin/logrotate $ARG /etc/logrotate.conf >/dev/null 2>&1
---
> LOGFILE=`mktemp -p /tmp`
> /usr/sbin/logrotate $ARG /etc/logrotate.conf > $LOGFILE 2>&1
16a18,19
>       echo -ne "*********\nLogrotate exit status: $EXITVALUE\nDate:"`date`>>/var/log/logrotate.log
>       cat $LOGFILE >> /var/log/logrotate.log
17a21
> rm -f $LOGFILE

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944