Sugestia co do logrotate

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 7 Lis 2010, 22:05:02 CET

On Sun, 7 Nov 2010, Tomasz Pala wrote:

> A może po prostu przywrócić poprzednią wersję wywalając to 2>&? Po co
> kombinować - jak ktoś nie chce maili od crona, to niech je zlikwiduje na
> poziomie crona bądź systemu pocztowego, a nie konkretnej konfiguracji.

A tu się nie zgodzę.
Zwykłe maile od crona to crap, który tylko obniża czujność niczym UAC w
Windows vista ;) Zdecydowanie bardziej mi się podoba, gdy mail przychodzi
wtedy gdy niesie istotną informację - tak jak z tym "exited abnormally".

> To działa także w drugą stronę - jeśli ktoś ma skonfigurowane wedle
> swojego uznania dostarczanie informacji od crona, to obecny układ mu
> psuje informacje z istotnej usługi.

Czyli nic tylko zrobić to konfigurowalne ;)
Np:
[ -n "MAILLOG" ] && cat $LOGFILE

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944