Sugestia co do logrotate

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 8 Lis 2010, 16:41:36 CET

On Mon, 8 Nov 2010, Pawel Kwiatkowski wrote:

> Można filtrować w kliencie poczty.

Jeśli już to na serwerze - filtrowanie w MUA to jakiś nonsens :)
Natomiast, jeśli mamy możliwość już na etapie CRONa coś wykryć to
zdecydowanie lepiej to obsłużyć samodzielnie - dużo sensowniejsze jest
otrzymanie maila z subjectem "daily mysql backup failed" niż nic nie
mówiącym "cron (daily) output"...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944