brak lib<NAME>.so - rewolucja?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 9 Lis 2010, 16:49:47 CET

On Tue, Nov 09, 2010 at 04:31:15PM +0100, Wieslaw Kierbedz wrote:
> W dniu 11/9/10 3:35 PM, Marcin Krol anonsuje::
> >

> Rzecz zdarzyła się na Ti-stable (kilka pakietów z devel, ale nie te winne).
> Arch - i686.
> Faktycznie nie mam devel dla libv4l i resmgr.
> Wcześniej jednak nie były potrzebne.
> Wcześniej ld -lv4l1 chyba było znajdowane w libv4l1.so.0 (bo jakby
> inaczej pakiety się budowały).

Nie, nie było.

Wcześniej sane-backends nie wymagało libv4l ani resmgr.
Pakiet z tagiem ti jest skopany - brakuje zależności -devel.
A poza tym zależność od libv4l jest nadmiarowa, poprawione na HEAD.

> Pakiet to hplip (w Ti nie ma, dlatego dobudowałem).
> Potknął się na -lv4l1 z libv4l i na -lresmgr.
> Sam też stworzył tylko libhp*.so.0 bez libhp*.so
> rsearch -f /libhpip\.so/
> hplip-libs-3.10.9-1.i686 (coś jak hplip*devel nie istnieje).

libhp*.so należą do hplib-devel - jeśli taki pakiet nie jest budowany,
to pewnie dowiązania *.so są usuwane w trakcie budowania, żeby uciszyć
check-files.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/