Podpisywanie rpmów dla Titanium

Adam Osuchowski adwol w zonk.pl
Pią, 12 Lis 2010, 15:44:34 CET

Tomasz Pala wrote:
> Nie ma chyba możliwości wyłączenia liczenia jakiegokolwiek digestu
> pliku, coś w końcu poza danymi z i-noda trzeba porównać.
> Ale może to jest przyczyna permanentnego rozjeżdżania się mirrorów?

Z tego co widziałem u siebie, to zawsze są robione delty i sum
poszczególnych fragmentów. Conajwyżej parametrem -c można wymusić
skipowanie robienia sum gdy nie zmienił się mtime inoda.

Przy okazji, czy rsync.pld-linux.org to jest normalnie i publicznie
dostępny na 873/tcp i tylko z okazji, że ogólnie padł dostęp do tej
maszyny, nie działa?