packages: systemd/systemd.spec - more configuration options set - distro is...

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Fri Nov 26 15:00:41 CET 2010

W dniu 26 listopada 2010 14:28 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> To niedobrze, bo to ty grzebiesz, a nie ja ;P

Nazywać to grzebaniem to jak nazywać małpiatkę orangutanem.
Po prostu, miałem chwilę wolną i zrobiłem zalążek speca.
Nawet wczoraj przetestowałem czy działa i od tej pory nie chce mi się
bootować livecd :P

> Właśnie tak sądziłem.
>
> Myślę, że jednak dla dystrybucji to powinien być zwykły syslog...

Świetnie, że PLD to nie one-man-distro, a ponoć praca zespołowa, także
możesz to dodać sam z odpowiednim komentarzem :)