Upgrade PAMa i cron (jeszcze raz, bo się coś kodowanie rozjechało)

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Sat Nov 27 22:03:06 CET 2010

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Póki co dodajemy restartowanie do problematycznych usług. Znasz coś poza
> cronami?

W praktyce złapał mi się na to tylko cron, ale przydarzyć się to może
pewnie każdemu serwisowi, który wykorzystuje PAMa (bo tego dlopena woła
libpam, a nie sama aplikacja). Widzę, że używa go m.in. openvpn, samba,
postgrsql, dovecot, exim oraz pluginy do apacha i proftpd. Nie wiem czy
napewno się one posypią przy upgradzie, a jeśli już to w jakich warunkach,
ale potencjalnie jest to możliwe.