Upgrade PAMa i cron (jeszcze raz, bo się coś kodowanie rozjechało)

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sun Nov 28 16:05:04 CET 2010

On Sat, Nov 27, 2010 at 23:05:10 +0100, Paweł Zuzelski wrote:

> O, to tak można? To czemu nie restartujemy apache'a w posttrans?
> Zawsze mnie denerwuje, że jak instaluje jakieś moduły php czy
> apache'a, to potrafi w jednej transakcji z dziesięć razy
> przerestartować apache'a.

Zawsze mnie zastanawiało, czy ktokolwiek używa domyślnych wartości, tj.
wyłączonego RPM_SKIP_AUTO_RESTART.

Aczkolwiek coś mi się kojarzy, że wieki temu był projekt, a może to
tylko propozycja? aby takie restarty były odkładane na koniec, jakiś
licznik do nich czy coś takiego... w każdym razie automatyczny restart
bez sprawdzenia, czy coś się nie podziało w konfiguracji, przejżenia
.rpm{save,new} to uważam za jakiś dziwny wymysł, który nie powinien być
stosowany na serwerach.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>