debuginfo: brak sekcji .gnu_debuglink

Jan Palus jan.palus w gmail.com
Pią, 1 Paź 2010, 20:02:23 CEST

On 01.10.2010 19:36, Paweł Sikora wrote:
> nigdzie nie przepada, bo *aktualnie* nie jest tworzona.
> aktualnie w th nie tworzy sie ta sekcja poniewaz uzywamy build-id
> z ktorym gdb radzi sobie doskonale. pakiet expat, to tylko wyjatek
> ktory jeszcze nie zostal zrekompilowany w th.

Chodzilo mi o to ze przpada po wywolaniu eu-strip, a gdb rownie dobrze
radzi sobie z debuglink jak i z build-id.

> zmienia w sposob prawidlowy. wczesniej eu-strip przy wyciaganiu debuginfo
> stripowal oryginalna binarke zanim rpm mial szanse tego NIE zrobic
> przy okazji roznych %define wykluczajacych stripowanie.

Fair point, o %define'ach nie pomyslalem.

> usuniety plik $t to jest wystripowana do cna binarka i w pld-th
> zadnego debuginfo tam nie ma. zmiana jak najbardziej prawidlowa.

debuginfo nie ma, ale ma debuglink, ktory mnie byl potrzebny.

> jeszcze raz. nie ma .gnu_debuginfo teraz. jesli valgrind z svn-a
> tego nie potrafi obslugiwac build-id, to zglos im problem,
> bo to jest najbadziej perspektywiczne rozwiazanie.

Zglosze, a poki co zmienie to tylko u siebie, bo bardziej potrzebuje
dzialajacego valgrinda niz makr wylaczajacych stripowanie. Dzieki za
wyjasnienia.