debuginfo: brak sekcji .gnu_debuglink

Jan Palus jan.palus w gmail.com
Pią, 1 Paź 2010, 20:31:56 CEST

On 01.10.2010 20:23, Patryk Zawadzki wrote:
> Plik $t jest tworzony linijkę przed jego usunięciem. Może się mylę,
> ale zwykle pliki elf w wyniku stripowania zawierają mniej informacji,
> niż oryginalna binarka. W każdym razie tradycją jest, że ich nie
> przybywa.
>
> Jeśli nie potrafisz udowodnić, że w trakcie usuwania symboli eu-strip
> dopisuje do binarki nowe nagłówki, problem nie leży w cytowanej
> zmianie.

% readelf -S lib.so|grep debuglink
% eu-strip -f lib.so.debug lib.so -o lib-stripped.so
% readelf -S lib-stripped.so|grep debuglink
  [25] .gnu_debuglink    PROGBITS        00000000 00b238 000014 00      0   0  4

Myslalem ze to oczywiste. Rozumiem jaki byl problem przed zmiana w
patchu, rozumiem dlaczgo zmiana jest potrzebna i dlatego nie revertuje
tylko sobie robie dobrze, zeby mi dzialalo to czego ja natenczas
potrzebuje, bo to co mamy obecnie nie jest jeszcze obslugiwane przez
valgrinda.