Unresolved symbols

Jan Rękorajski baggins w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 11 Paź 2010, 10:10:30 CEST

On Mon, 11 Oct 2010, Michał Lisowski wrote:

> Od zeszłego tygodnia, ściślej mówiąc od czwartku, jest problem z budową
> paru pakietów (np. poppler, czy ClanLib). Poniżej error zwrócony przez
> builder dla popplera. Nie jestem w stanie stwierdzić co miesza, może ma
> ktoś jakiś pomysł?

Tak, poprawić pakiet tak żeby się dobrze linkował.

Do tej pory rpm tylko krzyczał że są niezdefiniowane symbole, ale że już
kilka razy trafiły mnie pakiety które z tego powodu nie działały to
wymusiłem żeby się wywalał przy budowaniu. Da się to wyłączyć jeśli
pakiet "ma tak mieć" (nie, nie powiem Ci jak), ale tu ewidentnie widać,
że brakuje jakiegoś '-lQTcostam'.

[...]