Zanim coś popsuję...

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 11 Paź 2010, 17:36:35 CEST

...powiedzcie mi proszę, jak to poprawnie zrobić. Nie chcę, żeby mi ktoś
głowę urwał, jak coś sp... ;-)

Chodzi akurat o kdevplatform/kdevelop. W CVS mamy teraz wersje 1.0.1/4.0.1,
ale jest dostępna wersja 1.0.90/4.0.90 (4.1 RC1). Lokalnie poprawiłem sobie
spece i zbudowałem. Wydaje się działać. Teraz chciałbym to wrzucić do repo,
ale nie na HEAD (żeby nie psuć) tylko na DEVEL. Zakładając, że plik który
mam, jest już uaktualniony, jak powinienem teraz postąpić? Najpierw cvs ci,
a potem cvs tag -b DEVEL? Jaka jest poprawna kolejność? W tym projekcie nie
mamy jeszcze tagu DEVEL. Co robić, jeśli ten tag już jest? Czy wtedy należy
robić cvs ci -r DEVEL?

Wybaczcie lamerskie pytania, ale z CVS-a korzystam w dość uproszczony sposób
(jak dotąd), takie rzeczy udawało mi się jak do tej pory omijać. Czas się
nauczyć :-) A nie chcę sp..aprać dystrybucyjnego cvs-a.