Re: Zanim coś popsuję...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 11 Paź 2010, 17:47:37 CEST

W dniu 11 października 2010 17:36 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> ...powiedzcie mi proszę, jak to poprawnie zrobić. Nie chcę, żeby mi ktoś
> głowę urwał, jak coś sp... ;-)
>
> Chodzi akurat o kdevplatform/kdevelop. W CVS mamy teraz wersje 1.0.1/4.0.1,
> ale jest dostępna wersja 1.0.90/4.0.90 (4.1 RC1). Lokalnie poprawiłem sobie
> spece i zbudowałem. Wydaje się działać. Teraz chciałbym to wrzucić do repo,
> ale nie na HEAD (żeby nie psuć) tylko na DEVEL. Zakładając, że plik który
> mam, jest już uaktualniony, jak powinienem teraz postąpić? Najpierw cvs ci,
> a potem cvs tag -b DEVEL? Jaka jest poprawna kolejność? W tym projekcie nie
> [...]

Jeśli już jest DEVEL to usuwasz:

cvs tag -B -d DEVEL packages/kdevelop/kdevelop.spec

Potem leciesz:

cvs tag -b -F DEVEL packages/kdevelop/kdevelop.spec
cvs up -r DEVEL packages/kdevelop/kdevelop.spec
cvs ci packages/kdevelop/kdevelop.spec

w ostatnim kroku Twój edytor of choice powinien pokazać Ci, że commit
który popełniasz pójdzie na branch DEVEL.