pre-lvm clustering tasks...

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Wto, 12 Paź 2010, 14:30:04 CEST

2010/10/11 Paweł Sikora <pluto w agmk.net>:

> moze powinnismy miec gdzies w /etc jakies ustawienia dla fsck-per-fs?
>
> tymczasowo, zrobilem uruchomienie lvma i podmontowanie ocfs2
> w rc.local, ale to tez ma wade - nieczysty shutdown ocfs2
> i male recovery przy kolejnym podniesieniu.

dołączę się do pytania
U mnie trochę inny problem, mam root na lvm i nie mogę go sprawdzić
fsck przy starcie bo po uruchomieniu udeva niema urządzeń dla LVM.
Bo sa one tworzone dopiero później.
Mozna to jakoś skonfigurować żeby działo się wcześniej zaraz po
podniesieniu udev-a?
Na razie dodałem do udeva statyczne linki.