php.spec - update litespeed sapi

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 12 Paź 2010, 20:46:43 CEST

Witam,

Zrobiłem małą poprawkę w php.spec uaktualniającą PHP Litespeed SAPI.

To co jest w źródłach php jest trochę stare i lepiej wrzucić ich aktualną
wersję dostępną na http://litespeedtech.com/lsapi-downloads.html

Z tą poprawką na pewno się php buduje i wygląda że działa.

Nie wiem tylko czy nie powinienem podbijać release, no i czy te zmiany są
zgodne z przyjętymi zasadami, bo robiłem wszystko tak jak mi się wydawało.

--
Pozdrawiam,
Paweł