php.spec - update litespeed sapi

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 12 Paź 2010, 21:48:39 CEST

Dnia wtorek, 12 października 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Nie da się tego zrobić jako osobny spec -> ładowalny moduł dla php ?

Ale to nie jest moduł do php tylko wykonywalna binarka podobna do php.cgi php-
fpm php.cli czy co tam jeszcze... To on ładuje sobie moduły php.

bash-4.1# php.cli -i | grep "Server API"
Server API => Command Line Interface

bash-4.1# php.cgi -i | grep "Server API"

bash-4.1# php.litespeed -i | grep "Server API"
Server API => LiteSpeed V5.4

Więc nie wiem czy da się to wrzucić do oddzielnego speca.
--
Pozdrawiam,
Paweł