php.spec - update litespeed sapi

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Śro, 13 Paź 2010, 09:38:25 CEST

On Wed, 13 Oct 2010, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jeśli nie da się z osobnego speca (bez ciągnięcia całych źródeł php) to w
> porządku. Można wrzucić do php.spec
>
> Natomiast po co osobny spec - by nie uzależniać jednego projektu od drugiego -
> wyjdzie nowe php, zmienią API, litespeed nie wyda jeszcze uaktualnionej wersji
> i zostajemy z niebudującym się php.

lsapi jest dostarczane zarówno z php jak i z litespeed. Rzecz w tym,
że php merguje zmiany od litespeed jedynie przy wydaniach php,
dlatego wersja dostarczana z php jest starsza i support
litespeeda rekomenduje[1] używanie ich wersji.

Ale w najgorszym razie po upgrade php, jeżeli tym razem to litespeed
nie zdąży się zmergować, będziemy mogli się przełączyć na lsapi
dostarczane z php.

[1] http://www.litespeedtech.com/support/forum/showthread.php?p=21702

--
Pozdrawiam,