packages: python-pygobject/python-pygobject-link.patch (NEW) - link with -l...

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Śro, 20 Paź 2010, 11:42:14 CEST

On Wednesday 20 of October 2010, Jan Rękorajski wrote:

> Jak mi podasz regexp to dorobie, nie znam na tyle dobrze bebechów perla
> i pythona żeby wiedzieć co tam powinno być :(

Chodzi mi o coś ala:

%define nie_sprawdzaj          w_takim_so            takich_symboli_jak_regexp

Wtedy wyłapie nam np. to, że brakuje -ljakiślib ale nie będzie się pluło o
samego pythona.