syncevolution.spec

Tomasz Witek tiwek w tiwek.com
Czw, 21 Paź 2010, 14:23:42 CEST

Dnia 2010-10-21, czw o godzinie 14:16 +0200, Bartosz Świątek pisze:
> Tylko nie mowcie ze na IRCu wszyscy wiedza co robic!!!!
> Normalnie brak porzadnego kanalu informacyjnego w tym projekcie.. :P

Jest 15 porządnych, tylko że trzeba wiedzieć gdzie zadać jakie pytanie
bo inaczej niczego się nie dowiesz. Ja już nie mam czasu na porządną
developerkę, poza tym słabo się znam. Ale zawsze mi się wydawało, że
sobie radzę. skompilowałem sobie program z ręki i mi działa, ale wolał
bym mieć pakiet.

TiweK