swapoff w rc-scripts

Łukasz Głębicki lukaszgl w post.pl
Śro, 27 Paź 2010, 12:15:54 CEST

Dnia 2010-10-26 22:35 Pawel Golaszewski napisał(a):

>Tak ciut na boku - zastanów się czy _wogóle_ potrzebujesz swapa. Od
>pewnego czasu jestem zdania, że w zasadzie na żadnej maszynie, która ma
>swap zaczyna wchodzić to jest już baaaardzo źle.
>
>Ale to oczywiście omija meritum problemu (choć twój, doraźnie, powinno
>rozwiązać :) ).

Genialne:P Wyłączyć. Faktycznie mam 2 GB.

Prawde mówiąc nadal się nie wyłącza mimo założenia  go od nowa. Strzelam, że
się popsuł w momencie jak przerobiłem /boot na mdadm. Chciałem technologie
stosowane w pracy sobie potestować w domu (miałem noge w gipsie i mi się
nudziło).

Posiadanie swapa nawet jak nie jest używany jest przydatne jak jakiś proces
sobie za dużo pamięci będzie chciał używać. 2GB to dużo, ale czasem przydają
się duże bufory dyskowe a procesy nieużywane wpadają do swapu.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki