[KDE 4.5.1] Czkawka kwin

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 3 Wrz 2010, 15:12:02 CEST

Dnia piątek, 3 września 2010, Witold Firlej napisał:
[...]
> Wyłączone. Nie trafiają do mnie ;)

Sprawdzę, właśnie wyłączyłem, chociaż osobiście je lubię (przynajmniej te
których używałem). Na razie pozytywny efekt jest taki, że kwin nie zawisa w
momencie wciśnięcia klawisza "Zastosuj" po zmianach w konfiguracji wyglądu
środowiska (np. po zmianie zestawu kolorów). Przy włączonych efektach próba
zmiany zestawu kolorów dawała mi zwis rysowania okien przez kwin (nie
odświeżał pulpitu, chociaż klawisze przełączały okna, można było pisać w
ciemno, itp. itd.). Jeśli teraz w terminalu (w ciemno) wpisałem killall kwin
a potem kwin& to znów było OK.