[KDE 4.5.1] Czkawka kwin

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 3 Wrz 2010, 21:49:56 CEST

Dnia piątek, 3 września 2010, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> Odkąd wgrałem Mesę 7.9 - wszystko jest ok. Wydaje mi się, że w pewnych
> momentach (cube) działa szybciej niż kde 4.4.5 - wcześniej potrafiło
> mi "skoczyć" raz przy cube.
> Kwin nie zżera mi nie wiadomo ile. Core duo (nie c2d) 2.0GHz, 2GB RAM,
> Intel i945GM.

Też uważam, że cube działa całkiem fajnie. Poza momentami, gdy środowisko
się przytyka. Rzecz polega na tym, że te przydławienia zdarzają się losowo,
nie wiadomo kiedy. Czasami nic się nie dzieje, a zaraz potem działa jakbym
miał 4x wolniejszy procesor. Wyłączyłem efekty i rzeczywiście, na razie
czkawki nie ma. Chociaż trochę mi tych wodotrysków brakuje ;-)