Re: [KDE 4.5.1] Modu³y konfiguracji KDE

Bartosz ¦wi±tek shadzik w gmail.com
Sob, 4 Wrz 2010, 18:53:02 CEST

W dniu 4 wrze¶nia 2010 18:47 u¿ytkownik Arkadiusz Miskiewicz
<arekm w maven.pl> napisa³:

> Zanim to zrobisz to daj ldd na libGL.so. Przyda³o by siê to fixn±æ, a nie
> tylko workaroundowaæ tak jak to jest aktualnie w cvsie.

Przecie¿ Ci mówi³em, ¿e to nie dzia³a i co nie dzia³a. Skrypt
configure jest zr±bany i nie przyjmuje ustawienia SELinuksa - gubi
warto¶æ zmiennej w pewnym momencie i dlatego nie ma tego w LDFLAGS
pó¼niej. Patch, który ja zrobi³em nie jest idealny, przyznajê, bo z
braku czasu i chêci grzebania w tym, postanowi³em wrypaæ mu to
-lselinux na chama, ale dzia³a i libGL linkuje siê z libselinux.
Natomiast zal±¿ek poprawki jest, trzeba tylko wzi±æ patcha zobaczyæ co
zrobi³em i poprawiæ na koszernie :) mnie siê nie chcia³o z racji tego
ze to DEVEL.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl