Walnięty kernel na FTP

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Nie, 5 Wrz 2010, 20:38:50 CEST

U mnie jest podobnie (na usb mam klawiaturę), z tym, że dopóki naciskam przy
starcie jakiekolwiek klawisze, to klawiatura działą, wystarczy klilka sekund
przerwy i klawiatura przestaje zupełnie odpowiadać.
Ciekawa rzecz, że jak równolegle podłączyłęm klawiaturę ps2 i po zalogowaniu
się do kde klawiatura na usb zaczyna działać, jednakże w samym kdm jest
martwa.

> 64bit
Także 64bit

> kernel bo kernel-desktop w th nie istnieje
Wziąłem kernel-desktop z Ti i na tym jądrze działa.

Moja płyta to M57SLI-S4.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Mościcki