Walnięty kernel na FTP [tracking HOWTO].

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 10 Wrz 2010, 18:21:19 CEST

On Fri, Sep 10, 2010 at 05:53:37PM +0200, Paweł Sikora wrote:
> poniewaz sprawa wydaje sie utknela w miejscu, to podam sposob na wytropienie
> regresji w repo kernela i mam nadzieje, ze zainteresowani poswieca swoj czas :)
> a wiec...
Zainteresowany jestem, ale kiedy siedzę przy jednej z maszyn, na których
to występuje, to nie mam czasu na diagnozowanie. Druga maszyna za to nie
może być wykorzystywana do eksperymentowania :(
Tropienie przyczyny przełożyłem na okres, kiedy będę miał na to czas.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn