Zepsuty poldek

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 13 Wrz 2010, 20:02:04 CEST

On Mon, 13 Sep 2010, Paweł Zuzelski wrote:
> Zobacz, czy według Ciebie to jest ten bug:
> https://bugs.launchpad.net/pld-linux/+bug/395177

Śmierdzi podobnie (poldek/rpm + chroot), ale tu chyba raczej to jest w
drugą stronę: rpm właśnie nie wychodzi z chroota i nie znajduje plików,
które przed chwilą pobrał.

> Jeżeli tak, to sprawdź, czy napewno masz zainstalowane to co
> rozwiązało tego fiksa, jeżeli tak to re-otwórz buga.

System zaktualizowany już od dawna, rpm w duużo wyższej wersji. Sprawdzić
czy to jest DOKŁADNIE ten błąd nie mam jak - rpm nie ma opcji
--init-rpm-dir :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944