/etc/skel/etc bullshit

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 15 Wrz 2010, 00:00:02 CEST

W dniu 14.09.2010 23:52, Bartosz Świątek anonsuje::

> Nie zmieniaj tematu...
> W dovecot zrób:
> mail_location = maildir:~/Mail

Sobie poradziłem, tylko po ch... ten Mail/ w dupie?
> i masz po problemie.

W ~/ zrób tak:
rmdir etc
> A teraz, po co nam to /etc/skel/etc i ponoć:
>
> "home_etc is dead, xdg is way to go"
>
> więc można wywalić, tak?

No wiesz! Myślałem, że chcesz się poawanturować, a ty mnie o zdanie pytasz.
Ja tam zawsze (prostak) przez mkdir -p ; chown zakładałem puste homediry
- aż do dzisiaj.
Wywalaj - w gnome też niepotrzebne.
--
WK