/etc/skel/etc bullshit

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 15 Wrz 2010, 12:54:29 CEST

On Wed, Sep 15, 2010 at 12:42:45 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Ewidentnie masz większe problemy niż ja.

Nie, ja mam tylko gorączkę, natomiast chyba nikt na trzeźwo nie
napisałby takiego 'bullshitu' na temat 1 katalogu. Jak zakładasz 100k
userów, to sprawdzaj skel wcześniej, a jak nie masz - to podaj numer
rachunku, przeleję ci kasę za ten zmarnowany i-node.

Bo jeśli usuwamy, to na potęgę - poproszę o rm wszystkich 3 śmieci
bashowych, bo pakiet instaluje się na siłę (przez zależności), a nie
używam tak badziewnego GNU/shella.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>