wicd-1.7.0 + python-2.7

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 20 Wrz 2010, 23:34:18 CEST

On Mon, Sep 20, 2010 at 22:44:07 +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> Nic mi to nie mówi. Jeśli nie masz ochoty pomóc, to daruj sobie i mi
> niepotrzebne maile.
>
> Wczoraj zrobiłem upgrade digikam (i tego co pociągnął), bo dzisiaj
> miałem zająć się zdjęciami a wcześniejszy nie obsługiwał mojego aparatu.
>
> Włączam dzisiaj komputer i co? Nie ma sieci. Nie widzi dysku USB. No i
> oczywiście digikam nadal nie obsługuje mojego aparatu, bo nadal używa
> starego exiv2. Ręce opadają.

Opcji masz kilka:

1. użyć wprost gphoto2,
2. puścić zlecenie na digikam 1.4.0.

Aczkolwiek nie wiem czy cokolwiek to rozwiąże, bo ja nie widzę, aby
którykolwiek z nich używał exiv2 (u mnie tylko ufraw go wymaga).
Niedawno aktualizowałem nieco softu do zdjęć, ale nie śledzę dokładnie,
bo mój aparat już rok temu dorobił się obsługi - gdzie tego exiv2
wynalazłeś? Przecież to tylko do jakichśtam metadanych, obsługa aparatu
(jeśli brak mu trybu USB storage) to przecież nic więcej jak jego PtP.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>