nvidia-legacy2 - jest jakaś szansa żeby to ruszyło?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 21 Wrz 2010, 08:49:57 CEST

On Mon, 20 Sep 2010 09:42:24 +0200, Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl>
wrote:
> Dnia poniedziałek, 20 września 2010, Patryk Zawadzki napisał:
[...]
> Kumpel ma z tym problem, bo źle mu wykrywa parametry monitora i właśnie
> się
> nad tym gimnastykujemy. Dlatego tak napisałem.

Ja mam coś takiego:

a) X -configure wypluwa mi:
[...]
(EE) [drm] No DRICreatePCIBusID symbol
Number of created screens does not match number of detected devices
  Configuration failed

Natomiast na xorg.conf wygenerowanym dla nv i z podmienionym driverem z nv
na nouveau śmiga jakby prawie dobrze.
Prawie - bo mi w gnomie czasami ramki po menu zostają (btw. jak się te
pierd.... cienie likwiduje?), ale to podejrzewam gdzieś u mnie w
konfiguracji będzie (system jest świeżo postawiony a home jeszcze czasy Ra
pamięta :) )

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!