[Th test] kernel-2.6.35.5-1.i686 i megaraid

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Śro, 22 Wrz 2010, 12:24:53 CEST

On Wed, 22 Sep 2010, Stacho Pal wrote:
> Witam!
> Mam takie coś:
> 03:00.0 RAID bus controller: American Megatrends Inc. MegaRAID (rev 21)
>          Subsystem: Hewlett-Packard Company Device 60e8
>          Flags: bus master, fast Back2Back, medium devsel, latency 64, IRQ
> 22
>          Memory at f8000000 (32-bit, prefetchable) [size=64M]
>          Capabilities: [80] Power Management version 2
>          Kernel driver in use: megaraid
>
> Na kernel-2.6.34.7-1.i686 działa bez problemów,
> po zmianie na kernel-2.6.35.5-1.i686 system zwisa na ładowaniu sterownika
> [...]

Cóż... bywa. Tyle że to raczej temat na kernelową mailing listę.
Jeżeli błąd jest powtarzalny, jak piszesz, to powinien być łatwy do
zbisectowania - zatem do dzieła. Podejrzewam, że nikt tutaj nie ma
dokładnie takiego sterownika jak Ty, więc musisz to zrobić sam.

Niedawno pluto pisał na tej liście krótki przewodnik, jak bisectować
jajco.
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg26569.html

--
Pozdrawiam,