A może gitolite?

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Nie, 26 Wrz 2010, 10:10:28 CEST

On Sun, 26 Sep 2010 09:58:15 +0200, Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
wrote:

> Lepszego nie, są rozwiązania równorzędne, jak mercurial czy bazaar. Z
> tym, że najwięcej ludzi zna jednak gita¹ (nawet jeśli liczyć
> developerów Ubuntu, którzy siłą rzeczy muszą używać bazaara).

jak dla mnie skladnia komend git-a to jest jakas pomylka.
np. prozaiczne wylisotwanie tagow i branchy: 'git branch -a'
vs. 'git tag -l'. wystarczy sie pomylic w opcji (tag -a)
i juz wychodza kwiatki. nie wiem, kto wymyslal te opcje,
ale przy tej ilosci komend gita to jest koszmar :)