Kompilacja qt4-4.7.0-3

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 26 Wrz 2010, 15:45:40 CEST

Ponieważ kompilacja na builderze coś się przeciągała (teraz już dla i686 się
skończyła), postanowiłem zbudować sobie sam (przy okazji dołożyć obsługę
sse/sse2, jeśli się uda, może coś to przyspieszy). Ale nie wiem, jak ugryźć
takie coś:

$ ../builder -bb --with sse,sse2 qt4.spec
[...]
błąd: Niespełnione zależności budowania:
        QtCore-devel <= 4.7.0 jest w konflikcie z qt4-4.7.0-3.src
        QtScript-devel <= 4.7.0 jest w konflikcie z qt4-4.7.0-3.src
Error: package build failed. (no more info)

Konfliktujące pakiety są budowane z tego samego speca (zainstalowane z
oczywiście wcześniejszej wersji). Wyinstalowanie wymusza konieczność
wywalenia całej masy pakietów, więc na razie wywaliłem z --nodeps --
nofollow, ale to chyba nie tak powinno być. No, chyba że qt da się budować
wyłącznie na (prawie) czystym systemie. Jak to jest?