git bisect - ciekawostka :>

Pawel Sikora pluto w agmk.net
Pon, 27 Wrz 2010, 11:42:56 CEST

witam,

tak sobie wczoraj zaczalem robic na kernelu git bisect miedzy v2.6.34.
a v2.6.35 poniewaz cos zaczely mi swirowac efekty w kde (mrygajacy obraz,
prawdopodobnie na skutek tego stada zmian, ktore Linus wessal do drm).

po pierwszych kilku krokach trafilem w szerego commit0ow, ktore nie nadawaly
sie do testowania i 'git bisect skip' zaczal mnie ciagac po v2.6.33
i 2.6.34-rcX. zwazywszy na wyjsciowy zakres rewizji, to niezla szopke
odstawil, wiec na przyszlosc radze zwrocic uwage co nam ten algorytm
proponuje kompilowac ;)